Paramparça 33.Bölüm 720p izle 2019

Paramparça 33.Bölüm 720p izle 2019 Paramparça 33.Bölüm 720p izle

Paramparça 33.Bölüm 720p izle

Harun, Hayatının en önemli kişilerinin kaybından sorumlu olduğunu düşünen Dilara ve Cihan'a bunca zamandır öfke ve kin beslemektedir, fakat zaman artık intikam zamanıdır.

Özet:Paramparça 33.Bölüm izle,Paramparça 33.Bölüm tek parça izle, Paramparça son bölüm izle,Paramparça 33.Bölüm full izle
Harun, Hayatının en önemli kişilerinin kaybından sorumlu olduğunu düşünen Dilara ve Cihan'a bunca zamandır öfke ve kin beslemektedir, fakat zaman artık intikam zamanıdır. Geçmişte ki gençlik resimlerine baktıkça "Yaşadıkları her anı onlara zehir edeceğim" diye düşünen Harun, artık hain kurgularını gün yüzüne çıkarmaya başlar. Cihan ise evdeki sıkıntılarla uğraşmaktadır ve artık ipin ucunu kaçırmıştır. Düşmanından da habersizdir. Sadece Gülseren'de huzuru bulan Cihan, "Bütün herşeye hazırım" diyerek Gülseren'e duygularını belli eder. Fakat hiç ummadıkları biri bu anlara şahit olur. Evde tüm bireyler için zorluklar başlar. Gülseren'i evden yollamak için her yolu deneyen Dilara kararında kesindir. Hazal'da evdeki bu kargaşalardan fırsat bularak tüm herkes için büyük bir dolap çevirir.
Etiketler:
En Popüler Yorumlar (2)
demiş ki;Admin arkadaşlar dahil herkese mutlu bayramlar. DİZİ YORUMUM: aşk, heyecan ve gözyaşı dolu bir bölümü daha arkamızda bıraktık! Birde o şaşırtıcı sahneleri sayarsak dizimizin artık birinci olmasına engel bir şey kalmadı demek zorundayım. Bu bölümde bir baktık , geçen sezon sonunda nadim ve tövbekar olup gülseren den özür dileyerek dilara ya sırt çeviren rahmi babamız gitmiş , hokus pokus yerine yine eski, gülseren den nefret eden ve dilara ya gaz veren tilki rahmi gelmiş. Gülseren le cihan aşkını bilen ve bunu anlayışla karşılayan dizi çocuklarımızdan cansu ile ozan ınsa sezon tatilinde beyin kimyası bozulmuş ve cidden daha ilk bakışta tertemiz ve saf olduğu belli olan örnek aşka karşı çıkar olmuşlar. Nedir bu, 19 sene boyunca, zorla evlenndirildiği bir cadının yanında zorla mutsuz bir hayat yaşamak zorunda bırakılmış mutsuz, şanssız ve nihayet gülseren de aşkı bulmuş cihan oğlumuzla, hayatı 12 senede boşayamadığı eski kocasının borçlarını ödemek, kendisini sömüren görümcesi keriman ın dırdırını çekmek ve kızını doyurup şımartmakla aşksız geçmiş ve nikayet cihan da aşkı bulmuş saftirik gülseren in çilesi. Bu ne şanstır ki bulduğu adamın daha boşanmadığı cadı karısı kadıncağızı 15 sene yetiştirip emek verdiği kızına baksın, hizmetini yapsın diye belirsiz bir süre için bile evinde istemiyor, odasından çıkmadığı halde orada burada dolaşıyor ve bir yığın elbisesi içinden bir kaç elbisesini giymiş diye (demekki gülseren in birden öyle şık olmasının sebebi dilra nın elbiselerini giymesiymiş, anlamalıydım) sinirlenip hakaret ediyor ona . Oysaki iki üç kumayla kardeş kardeş yaşıyan ne yüce gönüllü kadınlar var ülkemizde. Allahtan ki nikahlı karısına bağıra çağıra laf geçiren, kendisi için bütün fırtınalara karşı gelmeye hazır ama büyük aşkının üzülmemesi için milyonları ve bir yığın oteli olmasına rağmen hazal kızıyla gülseren aşkının beraber olabilecekleri bir olanak yaratmak aklının köşesine bile gelmeyecek kadar akılsız ve empati yoksunu bir cihan sevgilisi var. Her gitmek istediğinde onun kolundan sımsıkı tutuyor ve gitmesine müsaade etmiyor. Aslında kızımız çoktan yolcuydu. Bunu derken kafama birden bir soru takıldı, şimdi gülseren kızını bırakamadığı için mi şimdiye kadar gitmedi yoksa her gitmek istediğinde cihan onu bırakmadığı için mi? Bence cihan onu bırakmadığı için. Çünki dilara dan her tepki gördüğünde sadece gözlerini locaman kocaman açıp dilara ya geri zekalılar gibi baktıktan sonra gitmeye hazırlanan gülseren i, her ne hikmetse hep son anda birden koşup gelen cihan engelledi ve rahmi nin hakaretinden sonrada cihan tamam gülseren diye izin verir vermez gittiii. Bu durumda gülseren in kızı için bu çilelere katlandığını söylememiz bence yalnış . Gülseren bu çileleri aşkı yüzünden çekiyor. O zaman „anne olmak çile çekmektir“ sloganını değiştirip bu duruma uygun „cadı karısı olan evli adama aşık olmak çile çekmektir“ demek lazım. Bak cihan onu tutmayınca nasılda kızım falan demeden ve hatta kızınla vedalaşmadan bile çıkıp gitti. , Gülseren hem dilara dan ve hemde rahmi den her hakaret gördüğünde, ki hem dilara hem rahmi ona yeni bir şey söylemedi, daha önce bin kere yüzüne söylediklerini söyledi. çıkıp gitmeye kalkmasaydı ve cihan tarafından engellendiği için kalmasaydı belki o zaman bu „self made çileyi „ kızı için çektiğine inanmaya çalışırdım. Şimdi ne olacak, bu zavallı, üzerine titreyen annesi babası abisi, dedesi, hizmetçisi ve bakıcısıyla kockoca bir yalıda lüks içinde yaşayan ve en iyi doktorlar ve fizyoterpistler tarafından tedavi edilen hazal gülseren annesiz nasıl iyileşecek birisi bana izah etsin. Bu nasıl bir trajedidir, zavallı kıza ikinci anneyi bile reva görmedi bu cadı dilara ile canavar rahmi. vallahi yüreğim acıdan paramparça oldu. Gülseren nasılda cihan ın kollarında bir kuş gibi titreyerek „artık dayanamıyorum ciiaan, ben yok olayım daha iyi diye çırpınıyordu nedense. Yeri gelmişken selin cime bu işleri mesleği icabı daha iyi bilen biri olarak sorayım: sence hazal gülseren bu şekilde yanında olmasaydı da dilara annesi onunla ilgilenseydi iyileşemez mi ve hazal bu durumda diye onun her dediğine boyun eğmek mi lazım? Bu yapılmazsa iyileşmesi tehlikeye mi girer? Ben gülseren yerine olsam sevdiğim adamın ailesine ve cansu kızıma karşı daha empatik davranır ve bilhassa dilara evine döndükten sonra yalıda kalmazdım, kızıma bunun sebeplerini anlatır ve bu konuda sağlam durur ve ona dilara annesinin de ona çok iyi bakacağını söylerdim. Buna paralelde kızımı yalı dışında kendisiyle buluşturması için cihan dan bir çözüm talep ederdim aynı senin çok önceden bir yorumunda yazdığın gibi. Şimdi diyeceksin ki benim ne düşündüğümü biliyorsun niye bana bunu tekrar soruyorsun. Bu sefer ben sana bu soruyu selin olsa ne yapardı diye sormuyorum mesleğinle ilgili olarak soruyorum: bir pedagog ve psikolog olarak sen nasıl yapılmasını tavsiye edersin ve sence ben kötü bir annemiyim gülseren in yaptığını yapmıyacağımı söylediğim için, lütfen mesleki bir cevap istiyorum. Gelelim ciiaan oğlumuza: oğlumuz dizi başinda akıllı, kültürlü, anlayışlı, çocuklarına karşı sevgi dolu efendi, dürüst ve haklıyı haksızı ayırabilen becerikli bir adamdı, gülseren e aşık olduktan sonra içinden durup durup şiddete başvuran, empati yoksunu, hakkaniyet hissi karısına karşı eksik ne yapacağını bilmeyen şaşkın ve beceriksiz bir alien çıktı. Dizinin başından beri herşeyi düzelteceğim demekten ileri bir şey yaptığı yok. Bakalım diziye yeni heyecan ve sırlarını getiren harun ile nasıl başa çıkacak. Cadı karısı bir yandan, durmadan karar değiştiren saftirik sevgilisi diğer yandan üstüne hain bir baba ve asi çocuklar eklenince bu sezonun çilelisi cihan olacak gibime geliyor. Harun la candan sevgiliymiş düşündüğüm gibi, bakalım nereye kadar! Özkan, keriman, nuray cephesinde hep aynı bağırış çağırış ama özkan ın cansu yanlarına geldi diye sevinçten ağlaması beni etkiledi. Vallahi bu diziyi sırf cansu hakikaten bunların yanında kalacak mı ve aklını yitirmeden nasıl kalacak diye merak ettiğim için izlemeye devam edeceğim. Aman ne uzun yazmışım. Sabah başladım yazmaya bayramlaşmaya gelen oldukça bıraktım. Yine gelenler var. artık burada bitireyim. Gerisini de selin yazsın. Herkese güzel bir bayram akşamı.
24.09.2019-2020-2020 - 20:54
demiş ki;Herkese selam. DİZİ YORUMU,BÖLÜM II: yorumuma devam etmeden önce, yorumumun 1. Bölümünde yaptığım bir hatayı düzeltmek istiyorum: bir ileri iki geri demek istiyordum , iki ileri bir geri demişim. Gülseren’in kendisini evinde istemeyen Dilara ve hatta Cansu hariç aynı şekilde evde kalmasından memnun olmadığı hal ve tavırlarından belli olan diğer aile fertlerine rağmen yalıda kalması Dilara ve bu aile fertleri için tam bir provakasyondu. Cihan „Hazal iyileşinceye kadar Gülseren istediği zaman yalıya gelir ve istediği kadar kalır diyerek Gülseren’in yalıda kalmasını tamamen Gülseren’in inisiyatifine bırakmış oldu. O andan itibaren kalmasından doğan bütün olayların sonuçlarından sadece Gülseren sorumluydu. Yalının sahiplerinden diğeri ve Hazal’ın öz annesi olan Dilara’nın rızasını almak ve o yokken ondan habersiz olarak yalıda kaldığı için özür dilemek gibi gerekli bir davranışı bir an bile aklına getirmeyecek kadar duyarsız ve kaba olan ve orada olmak sanki onun en tabii hakkıymış gibi ortalıklarda dolaştığı yetmiyormuş gibi Dilara’nın misafirleri geldiği an sevgili AYŞE’nin dediği gibi selam verip oradan ayrılma inceliğini göstermeyen Gülseren’e haddini bildirmek için Dilara’nın hoş olmayan yollara başvurmasını doğru bulmasam bile anlıyabiliyorum. Nihayet, yine hoş olmasa bile onun anlıyacağı bir dilden konuşan Rahmi sayesinde kendine gelen Gülseren yalıdan ayrıldı da bizde bu tamamen kendi düşüncesliği nedeniyle, LaLem’cimin tabiriyle gereksiz yere „self made çileler“i çeken Gülseren’in inim inim inlemesinden ve Cihan’ında onu bize bu nedenle dünyanın en güçlü en fedakar en cesur annesi olarak satmasından kurtulduk inşallah. İnsan seyirci olarak kendini salak yerine konmuş hissediyor. Senaristler ille bizi Gülseren‘e hayran bırakmak ve onun çektiği acılara ağlatmak istiyorlarsa bunu Gülseren’in Hazal’ın şu andaki durumunda yanında olmak isteyen ve hem onu hemde Hazal’ın yeni ailesinin huzurunu düşündüğü ve ondan uzakta kalmayı tercih ettiği için çektiği çileyi işlesinler, daha seviyeli ve mantıklı olur. Unutmıyalım ki Hazal artık kendi isteğiyle öz ailesinin yanında yaşıyor ve Gülseren’de buna izin verdi. Hazal artık bu ailenin artı ve eksileriyle yaşamak zorunda ve Gülseren’de bunu kabul etmek zorunda. Hazal artıları eski hayatına göre çok daha fazla bir hayat yaşıyor. Gülseren gibi sevgisini saç tarayıp ayak öperek gösteren bir anne olmamasına rağmen Hazal’ı seven ve onun başına gelenlere en az Gülseren kadar üzüldüğünü gördüğümüz Dilara gibi bir annesi var. Cihan’ın Hazal’a söylediklerinden anladığımız üzere Dilara’da günlerce kızının başının ucundan ayrılmadı. Ayrıca hazal’ın başına gelen tip felaketler insanları birbirine yaklaştırır, birbirine kaynaştırır. Bu olay Dilara ile Hazal’ın birbirlerine daha çok kaynaşmasına sebep olabilirdi gece gündüz Hazal’ın başından ayrılmayan Gülseren olmasaydı. Gülseren hem bunu engelliyor hemde Hazal’ın iki anneyi birbirine karşı kullanmasına sebep oluyor, fizyoterapi olayında gördüğümüz gibi. Hazal 15 sene onun yanında yaşadı. Onu en iyi tanıması gereken o ama maalesef Gülseren’in anneliği sadece biyolojik anne güdümlerinden ve hizmet etme alışkanlıklarından başka birşey değil. Bunun sonuçlarıda hazal gibi şımarık, herkesi Gülseren’i kullandığı gibi kullanmak isteyen bir çocuk. Olayı toparlarsak Gülseren’in Hazal’ın iyiliği için yalıda kalarak hem Cihan’ın ailesini huzursuz etmesi
27.09.2019-2020-2020 - 12:20
Diğer Yorumlar (51)
demiş ki;berran hanim,dün aksam nereye ne yazdim bilmiyorum.secim calismasindan geldik yorgundum moralim bozuktu maalesef partmiz baska eyalette cok ayb oldu iki hafta sonrada burada olacak yani dünyada politikanin dengesi cok bozuldu.evet hatirliyorum YGA yarida biaktigim dizilerden biriydi.ama havva karekterinin oyunculugu mükemmeldi sivesi mimikleri.aslinda hangi dii iyi örnek?YD gibier haric.bakin günümüz türkiyemizde artik durum öyle olduki iki eslilige razi kadinlarimiz varken su senaistlerin yazdigi senaryoya ya oyunculara anliyamiyolarmi senaryoyu neyse bizler ne kadar cirpinsak bos iste bosvermemeye calistikla kendimizi anlatamiyorum ...halbuki basta gülseri takdir etmistim ama nerde eski gülseren .
28.09.2019-2020-2020 - 11:23
demiş ki;Herkese selam. . DİZİ YORUMU, BÖLÜM III: Yorumumun II. bölümünün son cümlesi çıkmamış buraya aktarıyorum: Olayı toparlarsak Gülseren’in Hazal için ve o istediği için yalıda kalarak hem Cihan’ın ailesini huzursuz etti , hem Hazal’ın öz annesiyle kaynaşmasına engel oldu hem onun egoistçe davranışlarına çanak tuttu, hem öz kızı Cansu’nun dengesini bozdu. ve hemde bu provakatif, inanılmaz derecede empatisiz davranışıyla kendini zor duruma soktu. Bunu ancak cahil bir kadın ve bilinçsiz bir anne yapabilir. Halbuki Cihan’dan hergün, kendisini Hazal’la mesela otellerinden birinde buluşturup bütün gün birlikte olmalarını sağlamasını isteyebilirdi. Hazal gündüzleri Gülseren annesi geceleri de Dilara annesi tarafından bakılabilirdi. Böylece ne Gülseren çile çekerdi ne de Dilara ve ailesi bu üzücü ve abes durumu yaşamak zorunda kalırdı . Ona keza, eğer bu durumun destekleyicisi Cihan biraz empati ve ahlak sahibi bir adam olsaydı ne daha nikahlı olduğu karısını ne bu durumda acı çektiğini gördüğü güya büyük aşkı Gülseren’i ve ne de diğer çocuklarını bu denli üzüp bu krize sebep olurdu. Bu durumun maduru Dilara ise Cihan’a Hazal’la Gülseren’i istedikleri zaman ve istedikleri sürece yalı dışında görüşmeleri için çözümler üretmesi konusunda baskı yapıp onunla birlikte çözümler üretebilirdi. Cihan ve Gülseren buna yanaşmazlarsa Gülseren’le seviyesiz tartışmalara gireceğine, kendisi diğer çocukları alarak yalıyı Gülseren oradan gidinceye kadar terkedebilirdi. O da onurlu ve bilinçli bir kadına yakışır bir şekilde davranmadı. Bus on yazdıklarımla sevgili AYŞE’nin sorularını da cevaplamış olduğumu sanıyorum. LaLem’cimin sorusuna cevabım ise: düşme sonucu meydana gelen omirilik zedelenmeleri ilk planda organsal bir durumdur. Yani hastanın psikolojik durumu organların iyileşmesini hızlandırır veya mümkün kılar diye bir şey yoktur. Hafif omurilik zedelenmeler altı ay ile iki senelik bir süreçte tamamen iyileşebilir. Ama bu süreç içinde hastanın felçli olan bölgelerinde hareketsizlik nedeniyle kas kaybına sebep olmaması için bir an evvel fizik tedavisine başlamaları gerekir. Ayrıca felçli hasta içinde bulunduğu durum dolayısıyla ağır depresyon geçirebilir ki bu da başlı başına bir hastalıktır ve tabii ki büyük bir sorundur. Her halikarda hastanın çevresindekiler ona her konuda destek olmalı daha fazla ilgi ve ihtimam göstermelidir. Ama bu onun her istediğini yapmak demek değildir. Yakınları onun yanında olduklarını ama onun kölesi olmadıklarını gösterecek şekilde davranmalı ve mümkün mertebe bir an evvel normal gündeme geçilmelidir. Olağanüstü yaşamaya devam etmek hastanın yeni durumuyla yaşamayı normal görmeye başlamasına engel olur. Aşırı hizmetkar yakınlar onun kendi kendine birşeyler yapmaya gayret etmesini önler, hizmet eden kişiye bağımlılığını arttırır. Özetlersek: Yani Gülseren annesi 24 saat Hazal’ın başında kalıp ona hizmet edip öpüp koklarsa omuriliğindeki zedelenme daha çabuk iyileşir diye bir şey yok. Ama psikolojil durumunun bozulmaması için kendisini büyüten ve bu nedenlede duygusal olarak kendine daha yakın hissettiği Gülseren annesiyle bol bol vakit geçirmesi öok önemlidir. Bunun iki taraf içinde sıkıntılı olmaması için daha önce bahsettiğim gibi bir iş bölümü yapılabilir. Diğer konularda yazılanlara katılıyorum. Herkese iyi geceler.
28.09.2019-2020-2020 - 00:24
demiş ki;cihan gibi akıllı bir erkeğin neden dilaraya bağırıp çağırdığını hep düşündüm durdum. biraz da kızdım. rahminin 'Gülserenin anlayacağı dilden konuşması gibi' bence cihan da dilaranın anlayacağı dili bulmuş ve konuşuyor. dilara gibi gerçekleri kabul etmeyen, kendisini istemeyen, küçümsemesine, bazen aşağılamasına rağmen cihanın yaptığı herşeyi sineye çekerek koşan gurursuz bir kadının anlayacağı dil bul olsa gerek. şimdi bunu seviyor, evliliğini kurtarmak için yapıyora bağlayanlar olursa, bana göre gülseren de hiç hoşnut olmadığı yalıda, o kadar sözü yutmasına kızına olan sevgisi yüzünden katlanıyor. gülserenin anneliği eleştirilebilir. ama bunun yanında hiç bir zaman çocuklarıyla yakınlık kurmasını beceremeyen, hiç bir olayda onların yanında olmayan, ev geçindirme, hayat derdi olmamasına rağmen sürekli dışarıda vakit geçirip, çocuklarıyla ilgilenmesini hizmetçilere emir vererek yerine getiren dilaranın da iyi bir anne olduğunu söylemek zor bana göre.
27.09.2019-2020-2020 - 16:18
demiş ki;Herkese merhaba ve iayi pazarlar:-)) SELIN'cim görüyorumki seni MOTIVE etmisim!!! Yorumlarinin I. ve II. bölünümn bilhassa ikincisini bir nefeste okudum.Güzel gönlüne ve parmaklarina saglik:-))) Bundan sonra seni nasil motive edecegimi biliyorum:-))Ama bu bölümde seninde belirttigin gibi YORUMLAR gercekten güzeldi.Bende coook uzatilip ikide bir Karakterleri mutosyona ugratmalarini tasvip etmiyorum.Baslarda sempatik olanlar birdenbire siddet yanlisi olmalari mesel., Bir zamanlar YGA (Melis bilir ) Yalanci ve sahtekar HAVVA karakteri sonradan adeta "MELEK " yapilmisti v.s., bu veya buna benzer) O yüzden Diziler bencede YAZ DIZI lerinden biraz daha uzun sürebilir. Öyle daha tadinda ve keyifli olacak. Herkese sevgiler senide kocaman öptüm SELIN'cim*_*
27.09.2019-2020-2020 - 15:56
demiş ki;Herkese selam. DİZİ YORUMU,BÖLÜM II: yorumuma devam etmeden önce, yorumumun 1. Bölümünde yaptığım bir hatayı düzeltmek istiyorum: bir ileri iki geri demek istiyordum , iki ileri bir geri demişim. Gülseren’in kendisini evinde istemeyen Dilara ve hatta Cansu hariç aynı şekilde evde kalmasından memnun olmadığı hal ve tavırlarından belli olan diğer aile fertlerine rağmen yalıda kalması Dilara ve bu aile fertleri için tam bir provakasyondu. Cihan „Hazal iyileşinceye kadar Gülseren istediği zaman yalıya gelir ve istediği kadar kalır diyerek Gülseren’in yalıda kalmasını tamamen Gülseren’in inisiyatifine bırakmış oldu. O andan itibaren kalmasından doğan bütün olayların sonuçlarından sadece Gülseren sorumluydu. Yalının sahiplerinden diğeri ve Hazal’ın öz annesi olan Dilara’nın rızasını almak ve o yokken ondan habersiz olarak yalıda kaldığı için özür dilemek gibi gerekli bir davranışı bir an bile aklına getirmeyecek kadar duyarsız ve kaba olan ve orada olmak sanki onun en tabii hakkıymış gibi ortalıklarda dolaştığı yetmiyormuş gibi Dilara’nın misafirleri geldiği an sevgili AYŞE’nin dediği gibi selam verip oradan ayrılma inceliğini göstermeyen Gülseren’e haddini bildirmek için Dilara’nın hoş olmayan yollara başvurmasını doğru bulmasam bile anlıyabiliyorum. Nihayet, yine hoş olmasa bile onun anlıyacağı bir dilden konuşan Rahmi sayesinde kendine gelen Gülseren yalıdan ayrıldı da bizde bu tamamen kendi düşüncesliği nedeniyle, LaLem’cimin tabiriyle gereksiz yere „self made çileler“i çeken Gülseren’in inim inim inlemesinden ve Cihan’ında onu bize bu nedenle dünyanın en güçlü en fedakar en cesur annesi olarak satmasından kurtulduk inşallah. İnsan seyirci olarak kendini salak yerine konmuş hissediyor. Senaristler ille bizi Gülseren‘e hayran bırakmak ve onun çektiği acılara ağlatmak istiyorlarsa bunu Gülseren’in Hazal’ın şu andaki durumunda yanında olmak isteyen ve hem onu hemde Hazal’ın yeni ailesinin huzurunu düşündüğü ve ondan uzakta kalmayı tercih ettiği için çektiği çileyi işlesinler, daha seviyeli ve mantıklı olur. Unutmıyalım ki Hazal artık kendi isteğiyle öz ailesinin yanında yaşıyor ve Gülseren’de buna izin verdi. Hazal artık bu ailenin artı ve eksileriyle yaşamak zorunda ve Gülseren’de bunu kabul etmek zorunda. Hazal artıları eski hayatına göre çok daha fazla bir hayat yaşıyor. Gülseren gibi sevgisini saç tarayıp ayak öperek gösteren bir anne olmamasına rağmen Hazal’ı seven ve onun başına gelenlere en az Gülseren kadar üzüldüğünü gördüğümüz Dilara gibi bir annesi var. Cihan’ın Hazal’a söylediklerinden anladığımız üzere Dilara’da günlerce kızının başının ucundan ayrılmadı. Ayrıca hazal’ın başına gelen tip felaketler insanları birbirine yaklaştırır, birbirine kaynaştırır. Bu olay Dilara ile Hazal’ın birbirlerine daha çok kaynaşmasına sebep olabilirdi gece gündüz Hazal’ın başından ayrılmayan Gülseren olmasaydı. Gülseren hem bunu engelliyor hemde Hazal’ın iki anneyi birbirine karşı kullanmasına sebep oluyor, fizyoterapi olayında gördüğümüz gibi. Hazal 15 sene onun yanında yaşadı. Onu en iyi tanıması gereken o ama maalesef Gülseren’in anneliği sadece biyolojik anne güdümlerinden ve hizmet etme alışkanlıklarından başka birşey değil. Bunun sonuçlarıda hazal gibi şımarık, herkesi Gülseren’i kullandığı gibi kullanmak isteyen bir çocuk. Olayı toparlarsak Gülseren’in Hazal’ın iyiliği için yalıda kalarak hem Cihan’ın ailesini huzursuz etmesi
27.09.2019-2020-2020 - 12:20
demiş ki;günaydinlar ,selin hanim coktandir yoktunuz yorumlarda oluncada sohbetli yorumlari okumadan geciyorum.hos onu bende sevinle yapiyorum.gece yazdigim anlasilmiyor.basarili olamamislari anliyorum brdn degisim oldu nedeni anliyorum senaristlerin yazdigi senaryoya yani 1.sezonda devam eden olaylara birde gülsererenin oevde kalinca seyirci anladi ve tepkisini gösterdi degilse hazal hasta cansu hasta derke iki eski durum olacakti.ozan zaten annesine saygisizligi gülserene sempatisi elestirliyordu cansunun bu olaya sempatiyle bakmasi elestiriliyordu birde üstüne bu olunca millet birden uyandi 3.düsmesiyle tekisini cok güzel gösterdi ha toparlarlarmi bilemiyorum seyirciyi geri kazanirlarmi kaybettikleri seyirciyi kazanmalari zor.ben bu gbölüm nasilki cihan korkunc br yüz ifadesiyle ozana saldirdi birden izleme hevesim biti cok seyirci bazi sahnelerde baba-ogul iliskilerin bir kadin icin bu hale gelmesi itci geldi seyirciy.burda 3 ytskin genc var ve onlarin 1.sezon sempati duyduklarina tepkiydi
27.09.2019-2020-2020 - 11:22
demiş ki;sein hanim,ücünün degismesini tahmin ediyorum bende tv kanallarindaki dizilerin facede görüyorum .paramparcanin face sayfasindaki yorumlari degerlendiriliyor dii sitelerini sanmam .o ffacede cok fazla asirri tepk oldu yorumlarda gülserenin o evde kalmasi,cansunun gecen böüm dilaraya cik odamdan diye kovmasi nankörlügü,ozanin annesine saygisiligi cok tepkliydi yorumcular sanirim onun icin birden degisti senaryo.ha o kovma isinide rahmiyye vermisler bir seklde gitmesi gerekiyordu degilmi ?ben ordaki yorumlardaki tepkileri gördüm ve eminim ondandi degisim.artik seyirci bazi seylere DUR demesii bilmeli degilmi?
26.09.2019-2020-2020 - 23:24
demiş ki;Herkese selam. DİZİ YORUMU, Bölüm I : başlamadan önce bütün yorum yapan arkadaşların eline sağlık demek istiyorum. Her yorum kendine has güzel ve sayfamızı renklendiriyor bence. LaLem’cim yazmak istediklerimi o kendine mahsus, beni bol bol gülümseten, güzel , sarkastik tarzıyla yazmış ve bana pek birşey bırakmamış ama , benim için „ o bulur yazacak birşeyler“ diyen BERRAN’cımı hayal kırıklığına uğratmamak için bir şeyler bende karalıyayım . Bu bölüm iki ileri bir geri tarzına örnek gösterilecek tiptendi bence. “ Bir ileri“ olarak gördüğüm iki sahne var . Birincisi, : Cihan’ın inisiyatifiyle, Cihan -Dilara çiftinin nihaye, ilişkileri ve son olanlar üzerine birbirlerini, iki yetişkin ve medeni insan gibi bağırıp çağırmadan empatiyle dinlemeleri oldu. Bu, Seyyan Hanım’ın meşhur „Hasret Türküsü“ adlı şarkısı eşliğinde beni çok duygulandıran bir sahneydi. Hem Ebru hemde Erkan bu sahnede çok iyiydiler. Ebru bu dizide zaten sadece mimiklerini kullanarak (yani , ahh, ohh, öf, Allahım etc. gibi sözsel öğeleri kullanmadan) duygularını çok iyi belirten bir oyuncu olarak karşımızda ve bu konuda Nurgül’den çok başarılı. Bu sahnede, Dilara bana kocasının onun duygu ve düşüncelerini hiçe sayan davranışlarının onu ne kadar çok kırdığını ve başka bir kadına aşık olmasının ona, sadece gururu kırıldığı için değil kocasını sevdiği için, ne kadar acı verdiğini sadece ağlayarak ve mimikleriyle çok güzel anlatabildi. Erkan’da eşi Dilara’yı istemeden kıran bir adam olarak acı çektiğini bana başaraılı bir şekilde hissettirdi. İkinci bu tür sahne: Dilara’nın Cihan’a, „Gülseren’in Hazal yüzünden yalıda kalmasında ısrar etmesini karşı fazla tepkili olduğu ve onu anlamaya çalışmadığı için özür dilediği sahne oldu. Bu dizi başladığından beri devamlı çatışan çiftin ilk olarak böyle birbirlerini anlamaya çalışarak konuştukları ikinci sahneydi bu ve dilerim milat karakteri taşıyordur bu kurgular ve bundan sonra çiftler birbirlerine karşı daha saygılı davranırlar. Bu kadar olumluluk içinde bir abeslik olmasaydı şaşırırdım. Herşey çok güzel giderken Cihan kendisinden özür dileyen Dilara’ya „bak gördün mü, böyle sakin sakin konuşursan herşey ne güzel oluyor“ demez mi? Sanki kendisi daha önce bu konularda bu yolu denemiş gibi. Gelde sinir olma ! İki geri dediğim kurgular ise tabii herkesin tepki gösterdiği Rahmi, Ozan ve Cansu değişimi. Senaryo ve replikler o kadar başarısız ki ben ve benim gibi düşünenler bunu Gülseren‘in yalıda kalmasıyla değişen dengeler olarak tahmin edebiliyoruz. Tam da bu durum,, eğer belirleyici replikler eşliğinde işlenseydi , değişim sebebi olarak inandırcı ve açıklayıcı olabilirdi, ama maalesef bunu beceremediler. Uzun yazmamamı rica eden yorumcunun ricasına uyarak burada yorumuma ara veriyorum.
26.09.2019-2020-2020 - 21:32
demiş ki;Gizem bizim evde de bazi misafirler geldiginde hic orali olunmaz,umursanmaz yani gelen-:)
26.09.2019-2020-2020 - 17:42
demiş ki;Eksik yazmisim gulseren ve cihan ilk sezonda gereginden fazla siedet uyguladilar ve devamli agresiftiler tam birbirine uygun.dilara Artk l Boyle kisiliksin zayif karekterli bir adami bosamasi gerekiyordu rahmiyi dinleden ona uymadan. Eee cihgan bir yere kadar kabadyiligin bu harun ne ozkana ne ozana benziyor Hadi bakalim goster gucunu haruna:-)))) tahmin ettigim gibi kizkardesiymis ölen 20 yilin intikami .sanirim kizkardesiyle iliskisi vardi cihan dilarayla evlenince intihar etti gibi o zaman ikisindende intikam alacak
26.09.2019-2020-2020 - 16:00
demiş ki;MELİS ben seni anlıyorum. şimdi iyileşmelerde moralin yüksek olması olayı var ya. sanırım senaristler ona dayanmak istemiş. hazalın gülsereni ısrarla yanında istemesinden dolayı. ayrıca ben dilaranın gülseren kadar hazala vakit ayıracağını, ayağına masaj yapıp, saçlarını öpüp koklayacağını hiç sanmıyorum. dilara arada bir odasına uğrayıp, hizmetçilere emir verir dururdu. kızının yanında vakit geçirip, onunla sohbet edip, onun kaprislerini çekeceğine hiç inanmam. dilaranın sevgisini pek göstermeyen bir tarafı var. hazalı sevdiğine eminim, çünkü onu kızı olarak kabul etti. ama hazalın ihtiyaç duyduğu ilgiyi vereceğinden emin değilim. sırf bu gerekçeyle gülserenin o evde kalması doğru mu diye sorarsan sana cevabım hayır. başka çözümler bulunmalı ve hazalın gülserenle birlikte olması sağlanmalıydı. dilaranın evinde gülserenin kalması bence de hoş değil. AYIŞIĞI bizim evde özellikle bazı misafirlerimiz geldiğinde bu tür şarkılar çok çalınır. beni çok sarmaz ama kulak aşinalığım iyidir.
26.09.2019-2020-2020 - 15:13
demiş ki;gizem elbette biliyorum o sahnenin hissetme oldugunu senaristin buldugu bahaneyi alay ettiggimden yazdim.illa gülsren o evde kalasinin bir sebebi olmasi gerekiyordu o da hazal bu arada hazala siasi geldi tokat atan gülseren neden aciklama yapmadi kizina ne yani sirf saclarini tarasin ayaklarina masahj yapsin diyemi oevde kalmayi kabul etti?aslinda o durumda fizik tedaviden baska kimsnin masaj yapmamai gerelkir o da ayri bir konu kaza yapana bile sakin hareket etme uyarisi yapilir.yanlis bir kas masaji bile önemlidirki bu konuyu bilmemis senarstler.ben devamli dilarayi eletirdim devamli yazdim bosa su adami diye napalim bosamiyor iste aslnda senaryoda basttan hata dilara gibi aseletli bir kadinin cihan gibi biriyle evliligi bastan yanlis neyin israri bu?cihan kendi gibi agresif siddet yanlisi cazip gelecktir bunu 1.sezonda gördük ikisiin siddet sahnelerini onun icin anlasamiyorlar iste dilarayi bunun icin kiniyorum.hekese iy tatille
26.09.2019-2020-2020 - 14:25
demiş ki;bu gün vaktim oldu geri yorumlarinda okudum degisik fikirleri herkes kendi görüsünde hakli olbilir benimkine itiraz hakkida olabilir.ama ben isterdimki toplumumuzda cihan gibi erkeklere tepkimizin bir olmasi cogunlukta onu göseriyor zaten bu bir aile dizisi genclik ask dizisi degil burda hatali anne babalari ellestrmek gerekir.evet ayse hanimn dedigi gibi tam merdiven basinda o evde kac hizmetci var bu kadarmi saygisiz bunlar gidin arabada disarda ne yaparsaniz yapn.ha bu arada hazal 3-4 yasinsda atesli yatan cocukmuda cihan o saatte geldi gülseren elii oksadi?peki gururlu kadin neden ertesi gün ikazd bulunmadi bunun yanlis oldugunu?bunlar yavastan mesaj iste seyirciye.ozana olan siddetin sebebi ne bu adamda hicmi evlat sevgisi yok 18 yasinda delikanlidanda utanmadigi gibi birde siddet uyguluyor iste bazi erkeklerin herkesi sus pusa cevirdigi bir cihan karektei ve israrla gururlu oldugunu itiraf eden anne simdi ikisi 3 gence cevabini vermeliiler tam ergen yasta deli caglardaki cocuklara
26.09.2019-2020-2020 - 14:11
demiş ki;Cihanin sevecen halleri gitti,adamin icinden adeta Ali kaptan cikti-:) Ben Ali kaptani hic sevmezdim,cocuklarina karsi sevecen,anlayisli Cihani sevmistim oysa. Tamam Cihan güclü,sinirli bir adam ama cocuklarina karsi iyi bir babaydi. Simdi onuda yok etmeye calismislar kac karekterle de oynayip durmus senarist. Senaryo iyi yazilmazsa Kivanc Tatlitug bile gelse mesela yani kurtaramaz-:)) Birde devamli tekrar var örnek Rahmi ile oturup dertlesen ve geri zekali gibi bakan Dilara sahnelerini izlerken ben bu filmi daha önce görmüstüm hissine kapaildim durdum-:)) Bu kural genelde hic bozulmuyor, iyi baslayan bir dizi ikinci sezonda mutlaka ama mutlaka tökezliyor. En iyisi bir sezonluk diziler,tadi damagimizda kalsin-:)) ÖZETE göre demek ki Harun kizkardesinin ölümünü Cihan/Dilarayi sorumlu tutuyor ve intikam,intikam naralari atiyor-:) Cihanda kizkardesinin ölümünü babasi Rahmiyi sorumlu tuttu ama babasini bagrina basti durdu. Bu sezon begendigim birseyde Cihan/Gülseren aśkina cesurca devam etmeleri ve ilerleme kaydetmeleri. GIZEM beni 1971 yilina Feride filminde Emel sayinin söyledigi sarkiya götürdün...
26.09.2019-2020-2020 - 09:51
demiş ki;YENI BÖLÜM ÖZETI: Cihan ve Gülseren’in yakınlaşmasına tanık olan Cansu’nun, öz babası Özkan’ın yanına taşınması, bütün dengeleri alt üst eder. Ancak bu kez, Cihan ve Gülseren geri adım atmayıp, aşklarına sahip çıkar. Gülseren hayatının en büyük sınavıyla karşı karşıya olduğunun farkında değildir. Cihan’ın Gülseren’e olan aşk itirafıyla, Dilara’nın Cihan’ı geri kazanma umudu tamamen tükenir. Dilara zor günler geçiririken karşısına bir anda, Harun’un çıkması, Dilara’nın sandığı gibi, basit bir tesadüf değildir. Candan’la işbirliği yapan Harun, kız kardeşinin ölümünden sorumlu tuttuğu Cihan ve Dilara’dan yılların intikamını almak için hazırdır. Cihan’ın sahip olduğu şirket en büyük ihalesini kaybeder. Artık Cihan için tehlike çanları çalmaya başlamıştır.
26.09.2019-2020-2020 - 09:49
demiş ki;Aşkınla yana yana / Kül olsa da ocağım / Bu gönül sayfasını / Artık kapatacağım / Geçse de gençlik çağım / Boş kalsa da kucağım / Sözümü tutacağım / Adını anmayacağım / Kalbimden ben seni / Söküp atacağım / Bu gönül sayfasını / Artık kapatacağım / Geçse de gençlik çağım / Boş kalsa da kucağım / Sözümü tutacağım / Adını anmayacağım ….
25.09.2019-2020-2020 - 21:25
demiş ki;Mübarek kurban bayramı herkese kutlu olsun. Gülserenin yalıda kalması yüzünden Cihan ve Gülserende çok eleştirildi. Dilara döndükten sonra Hazal artık yalnız değil ve onun öz annesi. Ya Gülseren böyle yatılı kalamayacak durumda olsaydı ne olacaktı? Suçsuzken suçlu duruma düştü. Deryanın dönüşünü iyi açıkladılar ama Rahmi, Ozan ve Cansunun değişmini iyi açıklamadılar. Dilara ile Cihanın dertleştikleri sahne çok duygu doluydu. Müzikte cok güzeldi. Dilara tabii ki kocasını seviyor. Cihanın Dilara karşısında hep Gülsereni koruması çok onur kırıcıydı. Aslında Gülsereni kolundan tutup çekiştirmeside onur kırıcı ama anlıyana. Gülseren ince düşünceli bir kadın değil. Öyle olsa zaten yalıda kalmazdı hemde yatılı, insaf artık. İnce düşünceli olsaydı Dilaranın misafiri geldiği anda selam verip hemen yanlarından ayrılması gerekirdi , durup laf dinleyeceğine. Hazall Dilara ve Dikara Cihanla konuşurkende yüz göz olmamak için odadan çıkması gerekir. Ama iki aşığın en büyük hatası yalı bahçesinde birbirlerine sarılıp öpüşmeleri, bu kadar saygısızlıkta artık fazla. Cansunun tepkisini anlıyorum. Cihan ve Gülseren arasındaki duygusal bağı anlayan bir çocuk bile bu durumda ve burada olmaması gerekirdi diye haklı olarak isyan ediyor ve annesinin orada kalma sebebini sorguluyor. Bunlar ergen aşıklar değil iki yaşını başını almış insanlar arabada veya daha önce sarıldıkları yerlerde bunu yapabilirlerdi. Koyun can derdinde kasap et derdinde. Harunla diziye gizem ve heyecean soktular. Merak etmedim desem yalan olur. Bu dizinin oyuncu kadrosu o kadar iyiki insan sırf onlar için bile seyrediyor. Bende Melis arkadaş gibi LaLem arkadaşın yorumlarını çok beğendim. Paramparça yorumlarını geriye dönük okurken zaten en popüler yorumlar kısmında çoğunlukla onun yorumları var ama asla ben çok güzel yorum yapıyorum, beni çok kıskanıyorlar diye övünmüyor. Melis arkadaşın şiddete karşı tutumunu ve bu fikrini hiç değiştirmemesinide çok beğeniyorum. Kaba ve küfürlü konuşmalarıda sevmiyor. Bende sevmiyorum ama devamlı böyle şeyleri yaşıyoruz, burada bile. Ben bir yorumcuya arkadaş diye hitap ediyorum o bana vatandaş diye karşılık veriyor. Ben bir konuda düşüncemi yazıyor ve onun yanlış gördüğüm iddiasına karşı doğrusunu yazıyorum o bana höt dedi diyor. Hemde bu tahsilli bir insanmış. Onun arkadaşı bir diğeri sorduğum sorulara cevap vereceğine benimle alay ediyor. Bunlarda bana küfür gibi geliyor ve bu kişiler ne kadar güzel yorum yazarlarsa yazsınlar beni ilgilendirmiyor artık.
25.09.2019-2020-2020 - 17:31
demiş ki;MELİS aslında senaristler o gözyaşıyla bir şeyi anlatmaya çalışıyor bence. gülseren kızının felç olması nedeniyle üzüldüğü için ağlıyor. gözünden süzülen bir damla yaş hazalın ayağına düşüyor. hazal bu düşüşü hissediyor. yoksa gülserenin mucizevi gözyaşıyla hazalın iyileşmesi durumu yok. tabi nereden bakarsan oradan görürsün olayı.
25.09.2019-2020-2020 - 17:18
demiş ki;bu bölümün iki duygusal sahnesi cok etkileyici idi.1.dilara cihan konusmasi ya bu adam gercekten icinden ruhsal sorunu var gibi kizlari tedavi etsiner demistim bastan ilk önce psikolojik olarak gercekten cihanda cinden cikamadigi bir huzursuzluk var onun icin siddete basvuruyor ozana karsi casuyu kolundan sürüklemesi ve daha önceki sadist davranislari simdide dilarayi kirdim diye hickirarak agliyor acinacak durumda aslinda.ikinci sahne özkanin gercekten aglamsi gecen bölüm hah bunun ogl oldu kizini unuttu sanmistim gercekten seviyor cansuyu nurayaa bravo ne olgun konusttuu tabiiki kalabilirsin burasi babanin evi evet ortam samimi ve sicakti duygusaldi.cansunun konusmasi ikisininde aklini basina getirdi demiyorum cihan gibi dengesize güvenmiyorum.bu arada dikkatimi ceken harunu cihan tanimadi ama harun dilarayi tanidi oda onu.berran hanim GK yeni bölüm olmadiki eskiyide yazmistim haluk babasinimi öldürdü acaba diye .gizem ayisigi hepimiz kiziyoruz dilarya bosanmiyor diye senaist hain
25.09.2019-2020-2020 - 16:17
demiş ki;nihayet yeni seyredebildim hos facede önemli sahneleri görmüstümm ama baya degisik seyler olmus.cananmiymis bombayi koyan ne kindir bu kadar dilaraya karsi hayret o safta cabuk inandi affni kabul etti.harun canandan insalcil o kadar cocuk olan eve neden koydun diye uyarmasindan belli.cok derin yara almis harun belli cani gibi sevdigi sanirim kizkardesi cihan yüzündenmi öldü acaba.evet cansu ozan degismesini sanirim gecen bölüdeki olaylardan sonra birden degistirdiler ama gecen bölümden cok seyirci kaybetti bu bölüm hatalarini düzelttiler sanirim böyle devam ederse gene 2.olabilir 3.düsmez.cünkü gecen bölüm cansu cok elestirildi dilaranin evinden kovmasini o ev kimin diye. neyse bakalim ayni zihniyetlemi devam edecekler yoksa uyarilari dikkate alacaklarmi görecegiz.evden kovmayida rahmiye vermisler.lalem hanim mizahi yorumlarinizi cok begendim bilhassa hazalin gülserensiz o evde olurmu hic gülserenin bir gözyasindan kizin bacagi iylesti :-) yani senaristleri mizahi elestirmeniz güzeldi
25.09.2019-2020-2020 - 14:44
demiş ki;'' Ben ölürsem öldü demeyin, yoruldu gitti deyin.” (Neşet Ertaş): ustaya saygıyla...
25.09.2019-2020-2020 - 11:15
demiş ki;Selam herkese, LaLemcan Yorumunu zevkle okudum.Emegine ve yüregine saglik!!! Hayrola SELINcimede saklasaydin bazi punkteleri:-)) Ama o yinede yazacak cok sey bulur muhakkak.Sen Satiristligi terkmi ettin yoksa?? Yinede güzel tesbitlerle doluydu. Bende ODATV yazarlarindan HALIT KAKINC'in ILHAN SESEN ile yaptigi söyleyisiyi paylasmak istedim. 50 yillik aarkadaslarmis ayni Mahalle cocuklariymislar Ilk Orkestrayi beraber kurmuslar hatta rahmetli MELIH KIBAR Org ta imis. Halit Kkinc Bateri bittabi ILHAN SESEN Solist!! Derken bir Arkadaslari telefon edip asagidaki siiri yazmis onu paylasti. Bende hem NOSTALJIK ve hemde bende begendigim icin sizlerle paylasmak istedim.ODA tv den dünkü tarihli SÖYLESI'nin tamamini ILHAN SESEN'le okumanizi tavsiye ederim.. SEVGILER *_* “Dün gece Hamdi Bey sokaklarında  Islıklarımızı aradım.  Bahçeler yol olmuş,  Ağaçlar duvarlaşmış.  Artık Hamdi Bey sokaklarında  Yeşil kalmamış.  Nereye gitti nağmeleri  Söylediğimiz şarkıların,  Nerede duvarlardaki ıslak top izleri!  İzmaritlerini aradım  Hamdi Bey sokaklarında  Tüttürdüğümüz Bafraların. Lambalar eskisinden fazla  Ama Hamdibey sokakları karanlık.  Sokağın ismi kalmış kala kala.  Yerlerde tek tük ağaç yaprakları,  Oysa sarardı bizleri ılık ılık  Yazın bahçelerin gül kokuları  Hani İLHAN’ın aşk şarkıları,  Biz mi yaşlandık  Yoksa Hamdi Bey mi karardı!  Kalamış’tan dönüp hırtlık yaptığımızda,  Sokağın ortasında ruh çağırdığımızda,  Her ağacın altında kumar oynadığımızda,  Rakı içip bir yerlerde ağladığımızda,  Hiç aklımıza gelmemişti,  Bu kadar yalnız bırakıp gideceğimiz  Hamdi Bey sokaklarını arkamızda!” Halit Kakınç  Odatv.com
25.09.2019-2020-2020 - 11:11
demiş ki;dizinin 3.olmasinin nedeni sanirim gecen bölümün seyirciler üzerinde etkisi ve tepkisi oldu.türkiyemizde bazi kesimlerde maalesef devam etmekte olan 2-3 hatta es durumudayken senristlerin hangi zihniyetle böyle bir senaryoyu yazmalari oldu cokta tepkili olmasi sevindirici.bu gün hazall yarin canssu ee hazalda kaldin bendede kal gibi komedililkler.bu da senaristlere ders olsun hic bir gururlu kadin anneligi bahane ederek o evde KA LA MAAAAZ ! bunun aciklamalari dururken neden kalmayi tercih etti ?diziyi izlemedim internette parcalar halinde gördüm nihayet cansunun ve ozanin aklini basina getirecek senaryo yazilmiski biraz gec oldu .insallah bundan sonra senaryo yazarlarkin günümüzdeki olaylari düsünerek yazarlar.benim hala anlamadigim nurgül anim buna nasil tepki göstermedi sairdigim bbu oldu. barisfalay icinde olsa aile ici siddete özendirici baba karekteri cihani öven bir toplum olmiyalim tepkimizi seyretmiyerek gösterelimki bu tepki senaristlere etkili olsun bunlar aile dzisi..
25.09.2019-2020-2020 - 07:49
demiş ki;Admin arkadaşlar dahil herkese mutlu bayramlar. DİZİ YORUMUM: aşk, heyecan ve gözyaşı dolu bir bölümü daha arkamızda bıraktık! Birde o şaşırtıcı sahneleri sayarsak dizimizin artık birinci olmasına engel bir şey kalmadı demek zorundayım. Bu bölümde bir baktık , geçen sezon sonunda nadim ve tövbekar olup gülseren den özür dileyerek dilara ya sırt çeviren rahmi babamız gitmiş , hokus pokus yerine yine eski, gülseren den nefret eden ve dilara ya gaz veren tilki rahmi gelmiş. Gülseren le cihan aşkını bilen ve bunu anlayışla karşılayan dizi çocuklarımızdan cansu ile ozan ınsa sezon tatilinde beyin kimyası bozulmuş ve cidden daha ilk bakışta tertemiz ve saf olduğu belli olan örnek aşka karşı çıkar olmuşlar. Nedir bu, 19 sene boyunca, zorla evlenndirildiği bir cadının yanında zorla mutsuz bir hayat yaşamak zorunda bırakılmış mutsuz, şanssız ve nihayet gülseren de aşkı bulmuş cihan oğlumuzla, hayatı 12 senede boşayamadığı eski kocasının borçlarını ödemek, kendisini sömüren görümcesi keriman ın dırdırını çekmek ve kızını doyurup şımartmakla aşksız geçmiş ve nikayet cihan da aşkı bulmuş saftirik gülseren in çilesi. Bu ne şanstır ki bulduğu adamın daha boşanmadığı cadı karısı kadıncağızı 15 sene yetiştirip emek verdiği kızına baksın, hizmetini yapsın diye belirsiz bir süre için bile evinde istemiyor, odasından çıkmadığı halde orada burada dolaşıyor ve bir yığın elbisesi içinden bir kaç elbisesini giymiş diye (demekki gülseren in birden öyle şık olmasının sebebi dilra nın elbiselerini giymesiymiş, anlamalıydım) sinirlenip hakaret ediyor ona . Oysaki iki üç kumayla kardeş kardeş yaşıyan ne yüce gönüllü kadınlar var ülkemizde. Allahtan ki nikahlı karısına bağıra çağıra laf geçiren, kendisi için bütün fırtınalara karşı gelmeye hazır ama büyük aşkının üzülmemesi için milyonları ve bir yığın oteli olmasına rağmen hazal kızıyla gülseren aşkının beraber olabilecekleri bir olanak yaratmak aklının köşesine bile gelmeyecek kadar akılsız ve empati yoksunu bir cihan sevgilisi var. Her gitmek istediğinde onun kolundan sımsıkı tutuyor ve gitmesine müsaade etmiyor. Aslında kızımız çoktan yolcuydu. Bunu derken kafama birden bir soru takıldı, şimdi gülseren kızını bırakamadığı için mi şimdiye kadar gitmedi yoksa her gitmek istediğinde cihan onu bırakmadığı için mi? Bence cihan onu bırakmadığı için. Çünki dilara dan her tepki gördüğünde sadece gözlerini locaman kocaman açıp dilara ya geri zekalılar gibi baktıktan sonra gitmeye hazırlanan gülseren i, her ne hikmetse hep son anda birden koşup gelen cihan engelledi ve rahmi nin hakaretinden sonrada cihan tamam gülseren diye izin verir vermez gittiii. Bu durumda gülseren in kızı için bu çilelere katlandığını söylememiz bence yalnış . Gülseren bu çileleri aşkı yüzünden çekiyor. O zaman „anne olmak çile çekmektir“ sloganını değiştirip bu duruma uygun „cadı karısı olan evli adama aşık olmak çile çekmektir“ demek lazım. Bak cihan onu tutmayınca nasılda kızım falan demeden ve hatta kızınla vedalaşmadan bile çıkıp gitti. , Gülseren hem dilara dan ve hemde rahmi den her hakaret gördüğünde, ki hem dilara hem rahmi ona yeni bir şey söylemedi, daha önce bin kere yüzüne söylediklerini söyledi. çıkıp gitmeye kalkmasaydı ve cihan tarafından engellendiği için kalmasaydı belki o zaman bu „self made çileyi „ kızı için çektiğine inanmaya çalışırdım. Şimdi ne olacak, bu zavallı, üzerine titreyen annesi babası abisi, dedesi, hizmetçisi ve bakıcısıyla kockoca bir yalıda lüks içinde yaşayan ve en iyi doktorlar ve fizyoterpistler tarafından tedavi edilen hazal gülseren annesiz nasıl iyileşecek birisi bana izah etsin. Bu nasıl bir trajedidir, zavallı kıza ikinci anneyi bile reva görmedi bu cadı dilara ile canavar rahmi. vallahi yüreğim acıdan paramparça oldu. Gülseren nasılda cihan ın kollarında bir kuş gibi titreyerek „artık dayanamıyorum ciiaan, ben yok olayım daha iyi diye çırpınıyordu nedense. Yeri gelmişken selin cime bu işleri mesleği icabı daha iyi bilen biri olarak sorayım: sence hazal gülseren bu şekilde yanında olmasaydı da dilara annesi onunla ilgilenseydi iyileşemez mi ve hazal bu durumda diye onun her dediğine boyun eğmek mi lazım? Bu yapılmazsa iyileşmesi tehlikeye mi girer? Ben gülseren yerine olsam sevdiğim adamın ailesine ve cansu kızıma karşı daha empatik davranır ve bilhassa dilara evine döndükten sonra yalıda kalmazdım, kızıma bunun sebeplerini anlatır ve bu konuda sağlam durur ve ona dilara annesinin de ona çok iyi bakacağını söylerdim. Buna paralelde kızımı yalı dışında kendisiyle buluşturması için cihan dan bir çözüm talep ederdim aynı senin çok önceden bir yorumunda yazdığın gibi. Şimdi diyeceksin ki benim ne düşündüğümü biliyorsun niye bana bunu tekrar soruyorsun. Bu sefer ben sana bu soruyu selin olsa ne yapardı diye sormuyorum mesleğinle ilgili olarak soruyorum: bir pedagog ve psikolog olarak sen nasıl yapılmasını tavsiye edersin ve sence ben kötü bir annemiyim gülseren in yaptığını yapmıyacağımı söylediğim için, lütfen mesleki bir cevap istiyorum. Gelelim ciiaan oğlumuza: oğlumuz dizi başinda akıllı, kültürlü, anlayışlı, çocuklarına karşı sevgi dolu efendi, dürüst ve haklıyı haksızı ayırabilen becerikli bir adamdı, gülseren e aşık olduktan sonra içinden durup durup şiddete başvuran, empati yoksunu, hakkaniyet hissi karısına karşı eksik ne yapacağını bilmeyen şaşkın ve beceriksiz bir alien çıktı. Dizinin başından beri herşeyi düzelteceğim demekten ileri bir şey yaptığı yok. Bakalım diziye yeni heyecan ve sırlarını getiren harun ile nasıl başa çıkacak. Cadı karısı bir yandan, durmadan karar değiştiren saftirik sevgilisi diğer yandan üstüne hain bir baba ve asi çocuklar eklenince bu sezonun çilelisi cihan olacak gibime geliyor. Harun la candan sevgiliymiş düşündüğüm gibi, bakalım nereye kadar! Özkan, keriman, nuray cephesinde hep aynı bağırış çağırış ama özkan ın cansu yanlarına geldi diye sevinçten ağlaması beni etkiledi. Vallahi bu diziyi sırf cansu hakikaten bunların yanında kalacak mı ve aklını yitirmeden nasıl kalacak diye merak ettiğim için izlemeye devam edeceğim. Aman ne uzun yazmışım. Sabah başladım yazmaya bayramlaşmaya gelen oldukça bıraktım. Yine gelenler var. artık burada bitireyim. Gerisini de selin yazsın. Herkese güzel bir bayram akşamı.
24.09.2019-2020-2020 - 20:54
demiş ki;bayramınız kutlu olsun..
24.09.2019-2020-2020 - 20:32
demiş ki;SELIN'cim benim yorum hala cikmadi bende hem kutlama hemde Yorumlarinizi bekledigimi bildiren YORUM lar göndermistim. Ama hala cikmamis:-((( Herhalde YAYAN olarak geliyor:-))) Bende senin ve sevgili LaLemcanin ve diger yorumdaslar ve bu sayfanin müdavimlerinin Bayramini kutlar NICE BAYRAMLARA.SEVGI,SAGLIK ve MUTLULUK DOLU olarak kavusmanizi dilerim... Seni ve LaLemcani kocaman öperim Izmirli canlar *_*
24.09.2019-2020-2020 - 18:18
demiş ki;Güzel bir sonbahar Bayram sabahinda tatilinizin BADEM SEKERI & AKIDE SEKERI tadinda olmasi dilegiyle... AYISIGI,MELIS ve GIZEM yorumlarinizi zevkle okudum. Gecen hafta yazdiklarimi hakli cikarir sekilde, herbirinizin kendine has tarzda yorumlariniz icin yüreklerinize saglik. GIZEM bana sözünü tamamen olmasada tutuyor onada ayrica tesekkürler. MELIS GK icin yazmamissin hic neden?? AYISIGI gibi SIDDET icerikli vede entrikali vede kötü karakterin vede MAFYALI dizilere bende karsiyim. Ve PARAMPARCA dada o tip sahnelerin "ayak sesleri" belli oldu. En iyisi sakinlestiri almak önceden ve öyle izlemek:-)) Sen yine uzaklasma burdan ...Yani ÖTE gitme !! :-)) Tabii yine senin kararin. Ara sira ceeeeee... dersen seviniriz!! Tekrar iyi Bayramlar BONBON tadinda*_*
24.09.2019-2020-2020 - 11:18
demiş ki;Herkese iyi bayramlar. LaLem’cim, BERRAN’cım ve sevgili NURDAN sizlere cevap veremediğim için üzgünüm, tabii daha yorum görevimi yapamadığım içinde, ama çok, çok ama çok işim var. Sadece iyi bayramlar demek için sayfaya girdim. En kısa zamanda sizlere cevap vereceğim. Herkese sevgiler.
24.09.2019-2020-2020 - 08:47
demiş ki;diziye gelirsem, bu bölüm bende hayal kırıklığı yarattı. yeni sezonda yeni yönetmenle daha iyi bir hikaye beklerken tekrardan başka bir şey göremedim. çok ağır bir şekilde gülserenin anneliği sorgulanmış ve hazalı yetiştirememiş diye eleştirilmişti. gerçi gülseren üç işte çalıştığı için hazalı zorunlu olarak kerimana bırakmak zorunda kalmıştı. peki cansu ve ozanın yetişmiş haline ne demeli? iyi anne dilara neden yetiştirememiş çocuklarını acaba? anne ve babalarına sürekli bağırmaları, cansunun annesini odadan kovması, ozanın babasına olan tavrı dilaranın onları nasıl yetiştirdiğinin kanıtı gibi. ozanın bence oturmuş bir kişiliği yok. düne kadar babasını anlıyordu, onların birbirlerine olan duygularına itirazı yoktu. sonra birden bire Gülseren, metres gülserene dönüştü. cansu ya ne demeli. babası ile gülserenin arasındaki duygusal ilişkiyi biliyor. sonuçta hazal için oraya geldiğini söyleyen annesine babasıyla yakın gördüğü için inancını yitiriyor. Hem annesine seni anlıyorum diyor, hem de o duyguların sonucu olabilecek bir yakınlaşmadan dolayı onu suçluyor. Babasıyla yakın olması gülserenin orada kalmak için hazalı bahane ettiğine inanması çok aptalca. Cansu Gülseren annesinin istese babasıyla başka şartlarda birlikte olabileceğini anlayacak yaşta. Ama buna rağmen aptalca bir gerekçeyle annesini suçluyor. Dilara ile cihanın yatakta otururken konuşmaları çok etkileyiciydi ve dilaranın cihanın ağzından gülsereni sevdiğini bir kez daha duyması üzücüydü. Dilaranın bunu kabullenip kendisine yeni bir hayat kurmasını istiyorum. Gülserene gelince, hazalın ona ihtiyacı olduğunu düşünüyor. Tabi uzun tedavi sürecini o evde geçirmek gibi bir niyeti yok. Sadece kısa bir süre kızına yakın olmak istiyor. Ama o evde kalmaktan çok rahatsız. Ve rahminin onu aşağılamasına katlanmak zorunda kaldı yine. Sanırım cihanı sevdiği için babasına fazla tepki göstermiyor. Beni en şaşırtan şey candan oldu. Bir kadın olarak evde üç çocuğun olduğunu biliyor. Buna rağmen o bombayı koymada hiç tereddüt etmiyor. Dilaradan bu kadar nefret etmesinin nedenini hala anlayamadım. Harunun gizemi de yakında ortaya çıkacak. Bakalım yirmi yıllık öfkenin ve beklemesinin nedeni ne? Ayrıca çocuklarını çok sevdiğini hareketleriyle anlatan cihanın bu şiddete meyli neden? Her an bir tokat atacakmış gibi duruyor. Bu hareketleri bende cihan sevgisini azaltıyor.
24.09.2019-2020-2020 - 00:12
demiş ki;Aynen GİZEM benimde Dilara ya bazi konularda hak vermem benim baskalarinin söyledigi seye geldigim anlamina kesinlikle gelmiyor ve bunu böyle sananlara kiziyorum ben. Ayrica yazdiklarina katiliyorum ve bende öyle dūsūnūyorum. MELİS ben hem gercek hayatta hem dizilerde siddete karsiyim.
23.09.2019-2020-2020 - 23:34
demiş ki;Ben 19 yıllık evlilik ve iki çocukla yaşanmış iyi kötü günlerin sonunda dilaranın düşünceleri hakkında yorum yapmıyorum. ben dilaranın yöntemlerini sevmiyorum. ben dilaranın cihanın karşısında kendini ezdirmesini ve buna karşı tüm hıncını gülserenden çıkarmasını beğenmiyorum. Dilara gülserene düşman olabilir ama cihanın karşısında da bu kadar küçülmemeli. ben kendi ilişkimde asla birinin beni aşağılamasına izin vermem. evlilik bunu yapmama neden olacaksa ben hayatta evlenmeyi istemem. Bunu söylediğim zaman vatandaş bana höt dedi ama gerçekten sosyal topluluklarda evlilik biyolojik işlevi ile ailenin neslin devamını toplumsal değer yargılarına ters düşmeyecek meşru bir şekilde karşılanmasını sağlar. Bununla toplumun ve soyun devamı sağlanır. bunu da toplumsal ahlak kuralları ve yasa maddeleriyle korur. Evet DNA denen bir şey var ama bazen öyle babalık davasıyla iki dakkada şakşuk olmuyor. örneğin emrahın babalık davası. 11 yıl sürmüş.
23.09.2019-2020-2020 - 23:17
demiş ki;AYIŞIĞI kendi adıma söyleyeyim, dilaraya hak vermem düşüncelerimi değiştirdiğim, ya da başkalarının söylediği şeye geldiğim anlamını taşımıyor. üstelik ben dilaranın düşüncelerine, yaptıklarına hak filan vermiyorum. ben dilaranın kendi evinde kimi görmek isteyip istemediğini seçme hakkına sahip olduğunu ve cihanın bu konuda dilaraya rağmen gülsereni o evde kalmaya zorlamasına hakkı olmadığını söylüyorum. yoksa bu son derece saygısız ve sevgisiz ilişkinin devam ettirilmesinin gerçek anlamda evlilik kavramına zarar verdiğini söylüyorum. ben vatandaşın dediği gibi evlilik kavramıyla dalga geçmiyorum. asıl böyle bir evliliği savunanların ve nikahı bir zincir, pranga, kelepçe gibi gören zihniyet yüzünden böyle evlilik anlayışının karşısındayım diyorum. eşler değişik dönemlerde bazı anlaşmazlıklar yaşayabilir, kendileri çözemiyorsa bir danışmandan yardım alırlar. ona göre yollarına devam ederler. ama cihan-dilara gibi kronikleşmiş sorunları olan evliliklerin bitmesi devamından daha sağlıklı.
23.09.2019-2020-2020 - 22:44
demiş ki;sanirim 4-5senedir dizi yorumu yapiyorum .bundan sonra yorum yapmamaya kara verdim .begendigim diziyi izlerim begenmedigii birakirim.yorum yapmamamin nedeni,biz yorumcular ne kadar SIDDETE HAYIIIIR !!!dedigimiz halde tam asksine daha beter senaryo yazmalari bunu anliyamiyorum bunu köse yazarlarida yazmis olumsuz olan dizileri tam tersini yapiyorla bu demekki bizim gibi düsünen azki cogunlugun istedi oluyor cogunugun istedi yerine gelsin o zaman.bu yorumum tabiiki senaristleredir
23.09.2019-2020-2020 - 17:51
demiş ki;diziyi izlemedgim icin yorum yapamicam ama bir magazin haberi yazmak istyorum.magazinle ilgilenmemde face yazilanlari .insanlar konustuklari bazi seyleri bilmeden konusmamaliiste böye yorumlarla alay edilir.erkan bey bir söyleside "yurtdisina cikmak istemiyorum pasaprt kontrolda türklere aytri uamele ediliyor asagi görüylüyor "demis.ahhh ahhh erkan bey yanlis yamissiniz be 40 seneden fazla her sene degisik ülkelere gittim geldim türkiyeye her sene ben hic bir zaman yurtdisi girs kontrolde bir sefer nezaketsizlik görmedim kimseyide görmedim.ön sirada nelerini gördüm onlara bile nazikce davrannildi cok yanlis bir aciklama olmus.iste yorumcularda böyle alay ederler dizidekki gibi davrandiysan vs....böyle alay ederler iste..sanirim gercekten erkan bey oyununa fazlami kaptirdi?neden kontrolcu iyi davranmadi acaba ?yadaaa yorumcularin yazdigi gibi kendini dünya stari sanip ayri bir muamelemi bekledi .ha bak onda yaniliyor yurtdisinda milletvekililleri bile sirayi bekler yani ayri muamele yok
23.09.2019-2020-2020 - 13:37
demiş ki;Biz Olabilmek - BİZ OLABİLMEK İlişkilerde önemli olan sadece adınızın sevgili ya da eş olması değildir. Yalnız yaşayan ama çift olmaya devam eden insanlar sonunda mutlaka kırılıp, parçalanırlar. Biz Olabilmek! Yalnız doğduk, yalnız öleceğiz cümlesi elbette doğrudur. Ancak bu yalnız yaşamamızı gerektirmez. Aşk, hayatın önemli parçalarından biri, nasıl ki bedenin gıdaya ihtiyacı varsa, ruhun da sevmeye ve sevilmeye ihtiyacı var. Paylaşmak, birlikte olmak, beslenmek gerekli, yani çift gibi durmak değil, gerçekten çift olmak değerlidir. Televizyon kumandasına, sevgilisinden fazla dokunan birisi ile birlikte olmak, sizi bir ilişki sahibi yapmaz. Sessiz geçen uzun geceler, sohbetsiz yenen akşam yemekleri gibi örnekler, ilişkide ne kadar yalnız olduğunuzun göstergelerinden sadece birkaçıdır. Özellikle evliliklerin geldiği son nokta olan yalnızlık, dışarıdan bakıldığında maalesef ki görünmez. İşin daha tehlikeli boyutu ise, çocukların gördükleri yaşamı beyinlerine kaydedip, büyüdüklerinde doğru olarak seçtikleri ilişki biçiminin de bu olmasıdır. Yani, yalnız ilişkilerde zarar görenler sadece çiftler değildir. Aşk grafiği zaman içinde inip çıkar, bu doğaldır. Heyecanın yerini alışkanlığa, ihtirasın yerini sıradanlığa bıraktığı süreçler tüm ilişkilerde olur. Ancak grafiğin hep aynı kaldığını veya sadece aşağı doğru gittiğini fark ederseniz, müdahale etmek yerinde olur. Birini sevdiğiniz zaman paylaşmak istersiniz. Yanında olmak, birlikte yaşamak, zaman geçirmek, ortak zevkleri yakalamak gereksinimi duyarsınız. Bununla beraber elbette her insanın yalnız kalmaya, ayrı vakitler geçirmeye de ihtiyacı vardır. İşte, tam bu ayrımda çok önemli bir nokta vardır: Denge! Terazinin sürekli bir tarafı ağır gelmemeli, hep yan yana durmak ile uzun ayrı kalışlar aynı derecede tehlikelidir. Dünyanın bile hassas bir dengede durduğunu düşünürsek, ilişkilerde aynı ahengi yakalamamız gerektiğini fark ederiz. İnsan kendi ailesiyle bile çatışıyor, yabancı biriyle hayatı paylaşmak elbette kolay olmayacaktır. Bir ilişkinin olmazsa olmazları vardır: Sevgi, saygı, vicdan, anlayış, emek, fedakarlık ve güven! İçinde bu duyguları barındırmayan beraberlikler, zaman içinde önce yalnız ilişkiler sınıfına, oradan da parçalanmaya doğru yol alırlar. İlişkiler, biz olabilmekle devamlılık sağlar. Bencillik, beraberlikleri kayaya vuran dalgalar gibi aşındırır. Sevginizin sürekli büyümesi, beslenmesi, hayatın yükü değil, keyfi olabilmesi için; ilişkinize sahip çıkın. Vakit ayırın, değer verin, önemseyin, dokunun, okşayın, dengenizi koruyun. Yoksa, adınız sevgili olmuş, eş olmuş, ne fark eder? Aşk, yalnızlıkla beslenmez. Biz olmanın keyfini tadın! Nazım Hikmet'in şu şiirini duvarınıza asın. Aklınıza geldikçe okuyun: Tahir olmak da ayıp değil, Zühre olmak da Hatta sevda yüzünden ölmek de ayıp değil. Bütün iş Tahir'le Zühre olabilmekte Yani yürekte...
23.09.2019-2020-2020 - 11:39
demiş ki;Yarin KURBAN BAYRAMI ve beni seven veya sevmeyen HERKESIN bayramini kutlar sevdikleriyle beraber huzur ve mutluluk dolu günler gecirmelerini dilerim. Tabii ki bu dileklerim sevgili ADMINLER icinde gecerli.
23.09.2019-2020-2020 - 11:37
demiş ki;Paramparcayi yazan ekip düsündü tasindi karekterleri yine eski hallerine getirsek tekrardan reytinglerde en üst siraya geceriz dediler,ama evdeki hesap carsiya uymadi-:)) Rahminin eski haline dönmesi,Ozan in eski haline dönmesi. Hadi Dilara koca tarafindan ilgi göremiyor ve bu sekilde davraniyor ve Gülsereni bol bol asaliyor. Ama Rahminin Gülserenin kapisina gidip aglayip özür diledigi günleri ne bizler unuttuk nede Gülseren! Candan Harunun gözüne girebilmek icin nerdeyse adamin agzindan icine girecek-:) Cok yüzsüz bir kadin. Temennim Dilaranin Candanin kirli camasirlarini bir bir ortaya cikarmasi. Ozan da 180 derece degisen karekterlerden. Birde Müge takintisini anlamadim ben,hala unutamadi o hirsiz kizi. Yakinda Müge geri gelicek ve yaliya kurulacak valla-:) Osman karekteri ise diziden ayrilmis ve kirazli bir diziye transfer olmus. Aman cokta iyi olmus,zaten yalinin bahsesinde bir mok yaptigi yoktu-:) Simdi reyting icin 180 derece degisen Rahmi,Ozan ve Cansunun senaristler tarafindan Gülseren icin neden bu kadar degismelerinin altinin doldurulmasini isterdim. Gizemli Harun un gizemli hallerini sezon sonuna kadar izler dururuz. Mezarlik kime ait,Hayal kim bu sorularin cevabini merak eder dururuz. Ama bana mantikli gelebilmesi icin Harun un intikam almak icin neden 20 yil beklediginin altinin doldurulmasini isterdim. Aksi takdirde Baris Falay in pat diye diziye reyting alsin diye sokulduguna ve bu hesaplarinin tutmadigina inanacagim. Kendi acimdan söylüyorum bir dizi karekterini 2 sezon bir dizide izlemissem ve hemen 2-3 ay yaz tatilinden sonra oyuncuyu baska bir dizide göruyorsam bu yeni karekterine alismam cok zor. Bosuna demiyorlar oyuncunun yüzünün dinlenmesi gerek diye. Bakiniz seref meselesinde ki savci rolünde ki Sükrü Özyildizi hemen TKY görmek hic iyi olmadi,bu durumu benimsemeyenler cogunlukta. Cihan hayret bu sefer Cansuyu almaya gittiginde Özkani yumruklamadi,yoksa kaba kuvveti cok sevdigini biliyoruz. Bende Ozanin bogazina o sekilde sarilmasina sasirdim. Birde hic estetik durmanisti o sahne-:) Düsünceli,sevecen baba gitti canavar baba geldi. Cihan in söyledigi bu cümleyi sevdim ve dogru buldum Dilara ya dedi ki " bu öyle kapinin ziline basip ben geldim girebilirmiyim demiyor." Cihanin Gülsereni o evde tutmak istemesi cok büyük hataydi ve kendiside bunu kabul ediyor,hatalar insana mahsustur,önemli olan hatalardan ders alabilmektir. Benim merak ettigim yeni bölümlerde Cihan ders aldimi ve Gülsereni yine yalida tutmaya devam edicek mi?? Bu bölüm olaylara birde Dilaranin tarafindan baktim ve onun bu durumunu anlamak zor olmadi. Hic bir kadin kocasinin sevdigi kadiniyla ayni cati altinda kalmak istemez. Her ne kadar yillardan beri Cihanla beraber kardes kardese yatakta yattiklari halde kabul etmek istemez.Benim anlamadigim ben ve Gizem birer nefes alan,duygu ve düsünceleri olan birer insaniz ve kadin topluluguna aittiz. Simdi bizim Dilara ya hak vermemiz ayseler,fatmalar,nurdanlar tarafindan neden bu kadar yadirganiyor ve bunu birer kisisel savas haline dönüstürülüyor iste onu anlamam MÜMKÜN degil. Efendim bak görün lalsel in dediklerine geldiler denmesi icin PES diyorum. Ben kendimle ve dizi yorumumla herzaman gurur duyuyorum biliyormusunuz nicin? Cünkü sevdigim bir karekteri hatali davrandiginda elestirmeyi bilebiliyorum ve sevmedigim bir karekteride hakli oldugunda bunuda belirtebiliyorum. Bunu yapabilen cok ENDER yorumculardan biriyim. Sevgili ST-SANEM ve NURAY eger paramparcaya hala bakiyorsaniz iyi oldugunuza dair bir selam verin,sizlere cok cok selam ve sevgiler.
23.09.2019-2020-2020 - 11:32
demiş ki;"YASAMAK BIR "AGAC" GIBI TEK VE HÜR VE BIR "ORMAN" GIBI KARDESCESINE..(NAZIM HIKMET ) HEPINIZIN BAYRAMI KUTLI OLSUN...NICE MUTLU BAYRAMLARA...*_*
23.09.2019-2020-2020 - 10:58
demiş ki;Herkese selam.,MELIS, yorumumu kopyalarken eksik cikmis.."Sezarin hakkini Sezara vermek "gerekirse GÜLSERENI bende elestirdim ve onada en az DILARA kadar bile olmasada onunda falsolar yaaptigini ve kizini kirmayip YALIda kalmasini o kdar hakrete ragmen absürd buldugumu belirtmistim. Neyse "Zararin neresinden dönülse kärdir " misali en dogrusunu yapti vee ...ennn nihayet,,, YALIYI terketti.-() FRAGMAN'a göre yine isler biraz karisik. Iyi günler ve MUTLU BAYRAMLAR. BARIS, ÖZGÜRCE VE KARDESCE NICE BAYRAMLARA *_*
23.09.2019-2020-2020 - 10:48
demiş ki;Iyi aksamlar.. Evet MELIS katiliyorum sana Her iki Dizide ki karakterler takintili tipler. BARIS FALAY da öyle oda intikamini gecmisten CANTADA getirdi.... Bence buda kli$ele$ti artik .INTIKAM almak!!!! Cihanin davranislarina bende cok kiziyorum. Eeee..bu kadar yüzgöz olunursa neticesi bu olur.Buirda ikiside hatta Gülseren bile suclu ...Bu tip konulari cocuklarla paylastiklari icin. Bunu Dilara baslatmisti... Ozana yaotigi hareket korkunctu....Insan müsveddesi Rahmi ne ara baristi Dilarayla???Bunlar ne bicim insanlar?? Birbirlerine bi tükürmedikleri kaliyor.Bir müddet sonra affaediyorlar. bence mide bulandirici bir durum:-() Candanida affedecek Dilara..bahse girerim. Zaten iclerinde en gurursuz o Cihanin onca kötü davranis ve hakaretlerine karsin Cihani hala sevdigini ve ayrilmayacagini söylüyor. Bu ne bicim gurur???En nihayet Cihan asik oldugunu ve sevdigini itiraf etti.Uzu zamandir evliliklerinin bittigin ve "KARDES" olduklarini itiraf etti. O da gitti tam adamina sersem Rahmiye anlatti ve bol Malzeme verdi:-() Evet GK hatta KC bile daha güzel. Ama sen hic bakamazsin-Zira orda bir Oyuncu var cok ARGO ve kaba konusuyor:-() Haluk Babasindan SIDDET görmüs ve Annesini ya Babasi öldürdü yada kacti. Nazli cephesine sevindim.Günes kendine TECAVÜZ eden adamla evlenmis 3 cocukmu yapmis daha??? Bunu kafam almadi:-(( Ahmetle INci arasindaki yüzlesme olayinida anlamadim. Sevgili LaLemcanin kizininDÜGÜN hazirliklari telasesi var burdan KOLAY GELSIN ! duyoruz:-)) Sayet GK yi izlediyse onunda düsüncelerini ögrenmek isterim. Hem söz vermisti:-)) Dün aksam sana 3 SAT ta ROMY SCHNEIDERIN hayatini cevirmisler onu izlemeni söyleyecektim ama yorum cok gec cikti;.((( Burda seninle birlikte herkese iyi geceler ve sevgiyle kalin*_*
23.09.2019-2020-2020 - 00:09
demiş ki;3. Olmasi cok mu kötü? Ozaman birinci olmayan tūm diziler kaldirilsin. Melis cok affedersin ama dizi basladigindan beri diziyi begenmedin ve birakicagim dedin... Bir gercek var bu dizinin konusu ve karekterleride ayni tas ayni hamam. Ister baris falay olsun olmasin.
22.09.2019-2020-2020 - 20:39
demiş ki;berran hanim bilmiyorum tam syretmedim cihanin ogluna siddet uygulamai yani gercekten cekilmiyor artik.tamam GK halukunda bundan geri kalir yani yok ama onu nladik pikopat hasta oldugu askiar atik babasinimi öldürdü annesi intihar ettide intikammi aldi belli degil.beni gencler ilgilendirmiyor onlari atliyorum halukun gecmisi ilgilendiriyor.neden haluk tecavüz denilince sarsiliyor.gercekten bakarmiyim bilmiyorum cihan gercekten piskopatta degilde adamin icinde sadistlik var bunu 1.sezonda defalarca gördük icinde zapdedmedigi sadistlikk onunda sebebi icindei unutmus oldugu sandigi onu rahatsiz eden vicdan azabi.cünkü kend icinde mutlu olmayan hic bir zaman mutlu olamaz .icindeki sorunuyla hesaplasmasi lazim o da harun hadii bakalim haruna ugrassin dedik ama ogluna bir kadin icin öyle davranmasi affedilemez bunu hic bir kadin kabul edemez ayni catida iki kadin.yokmu türkiyede cok var bazi kesimlerde iki degil üc kadin bile ayni catida iste bizde bu ZIHNIYETE HAYIR diyoruz.yok ya seyredemi
22.09.2019-2020-2020 - 20:35
demiş ki;ve bekleen souc ,pramparca 3.oldu yazik oldu hep ayni koonular hala anliyamadi senaristler millet bikti artik bu tür dizilerden.BERRAN hanim GK gercekten gercekten iyice ilgi cekmeye basladi hem 2.siradaymis ben bilmiyordum duyuyordumda bu kadar degisik konulu oldugunu yeni fark ettim . ben hhic seytermedim KC ama bitti bitecek derken hayret 1.olmus .keske GK bu sitede olsaydi .paramparcayi ozanla konusurken ozanin agzini burnunu ovuslarken yani kendini zor zor tuttu nerdeyse bogacakti oglunu biraktim. seyredenlere iyi seyirler...
22.09.2019-2020-2020 - 15:19
demiş ki;selam guzel dizi amma basdan beyenmiyorum cocuklari cihan dilara cocuklarna karsi saygili mukenmel yani cocuklar terbiyesiz anne babaya boyle bagirilmaz boyuk kicik yeri bilinmeli karsilarin da anne baba yok cocuk var kimi davraniyorlar 3 tane evladim var seslerini bagirarak duymadim mene karsi saygili olublar amma ozan hazal cansu saygilari yok baska cocuklara ornek olmasinlar
22.09.2019-2020-2020 - 13:30
demiş ki;Selam herkese, MELIS hemen öyle cabuk karar verme! Bilakis favorin BARIS FALAY cephesinde gizemli hatta RÄTSEL li ki, sen seversin olaylar var galiba? Bunu sezdirdiler. Veeee ..bunu cözülmesi bir SEZON sürer.. Yinede sen bilirsin. Ara siraGK ya bende baktim. Simdi KANAL D nin kendi sayfasinda seyredecegim.Sonra onu yazarim burda OK? Iyi günler*_*
22.09.2019-2020-2020 - 09:22
demiş ki;baris falayda kurtaramadi herkese iyi seyirler fazla yazacak bir yorum yok.GK izlemeye devam
22.09.2019-2020-2020 - 00:55
demiş ki;Dilara/Cihan yatakta oturup konustuklari sahne etkileyiciydi ve her iki tarafa ACI versede dürüstceydi. Dilarayi tabii ki anliyorum,gözlerinden süzülen yaslari anlayabiliyorum. Biten bir evliligin göz yaslari onlar,biten sevginin,biten sayginin göz yaslari onlar. Tabii ki her kadin evli oldugu kocasindan "ben baskasini seviyorum" duydugunda yüregi bir CIZ eder. Ama bir gercek varki Cihan ve Dilara diye birsey yok,bitmis. Biten birseyi sadece kabullenmek gerekiyor diye düsünüyorum... Vah vah bu Harun 12 yasindan beri kahvalti etmiyor onun yerine calisiyormus. Kahvaltinin gün icin önemini,güzel hazirlanan bir kahvalti sofrasinin keyfini ögrenememis yazik. Gitmis Selim Serezli (medcezir) gelmis piskopat bakisli Harun. Ben hala alisamadim bu duruma-:) Anlamadigim Harun intikam almak icin neden YIRMI yil beklemis? Yeni fragmanda Dilara ile karsilasiyor,bence ikisi eski sevgililerdi kesin,kimbilir belki yeniden yeserir,Dilaraya da ayaklarini yerden kesecek,kadin oldugunu hissettirecek biri lazim. Bana birseyler oldu ben artiik Dilaranin hal ve hareketlerine sadece gülüyorum-:) Eskiden sinir oluyordum ama senaristlerin kliśeleri tam bir komedi artik. Gülsereni baskalarinin yaninda kücük düsürmeye calismasi,cicegi Gülserenin eline verip ona eviz hizmetlisi gibi muamele yapmasi komik ötesi komik-:)) Ben bazan Gülserenide anlayamiyorum. Kizi Hazal annesiyle film izlemek istiyor o ise evin hizmetcisi gibi yok ben odani topluyacagim diyor. Seytana külahini ters giydiren Hazalin bencilligi yüzünden annesi Gülsereni evde tutuyor ve kadin hic hak etmedigi halde evin hanimi Dilaradan devamli hakaretler görüyor. Valla Gülserende peygamber sabri varmis,ben kizim mizim bakmam bir saat bile Dilaranin hakaretlerini cekemezdim-:)) Senaristler gercekten 2 bölum önce ne yazdiklarini unutuyorlar. Yok anacim bu senaristlere yaz tatili iyi gelmemis. Baksaniza Gülserenin sofrasina oturan ve ona ilimli davranan Ozan birden bire kadinin BIR numarali düsmani cikti. Hadi annesinin beynini yikamasina izin verdi anlarim ama Gülserende görebildigi igrenclik neymis iste onu anlamama mümkün yok. Ayni sekilde Rahmide Gülserenden özür diliyor Dilaraya tavir koyuyor PAT birde bakmisik Rahmi Dilara yine el ele-:)) En son tutarsizlikta Cansunun anne ve babasina olan davranisi.Birkere herseyi gören ve anlayan Cansu hanim bal gibide biliyor ve görüyordu annesi Gülseren ve babasi bildigi Cihan arasinda ki duygusal bagi. Bu tavir neyin nesi? En cokta neye YANIYORUM bari keske öpüsmüs olsalardi. Ya cansu hanim hersey görüldügü gibi degil. Özkanin bittim ben bittim ben feryatlarini ben anliyamadim, bu adamin 500 bini yokmuydu? Benmi birsey kacirdim?-:) Cihan istediginde cok sert bir baba olabiliyor Ozana karsi. Oglu gercekten haddini asiyor ve babasina cok saygisiz. Vay vay Rahmi bosu bosuna ruslarin günahini almis,baksaniza bombayi koyan Candanmis! Hemide Harundan habersiz,kadinda bomba patlatacak kapasite görmemistim. Candan hanim Harun gibi sert erkek,maco ve kadini asalayan erkekten hoslaniyormus demekki.Kadinin zevkleride bayagi degisken,Özkandan Harun-:)))
22.09.2019-2020-2020 - 00:09
demiş ki;Kerpeten icin izlenir ..
21.09.2019-2020-2020 - 21:05
demiş ki;günaydinlar haklisin ayisigi etrafa saldirdigi yeter birazda harunla ugrassin görelim nasil bas edecek :-)zaten baktilarki 2.oldularya anladilar hatalarini bir sezondur cihan-dilara tartismasi,hazalin kazalari ayy bu kizda gercekten bu kadar olur kazalari komediye dönüsmüstü.bakalim cok ilginc bir maziden intikam var degilse kesin 3 .derken bitireceklerdi .özkanin sevgilisini getirdiler etkili olmadi ama harunun cok etkisi olacak ama ben genede GKtercih ederim bu aksam icin bunun sorunu anlasildi demekki haunun cani fena yakmislar.evet bende farkli yorumlara saygi duyulmasini diliyorum tabiiki farkli yorumlarimiz olacaktir ama tartisma tatli olmali güzellikle olmali ama bu sezon olmadi umarim olmazda ...
21.09.2019-2020-2020 - 09:18
demiş ki;Oturdugum ülke ve sehirde bazan ciftcilerin pazari kurulur,kendi sebzelerini,meyvalarini katki maddesi olmadan yetistirip satarlar. Gecenlerde üzüm satan bir ciftcinin üzümlerine baktim bazilari kara,mor ve yesil,bazilari büyük bazilari kücüktü.

Paramparça 33.Bölüm 720p izle 2019

Paramparça 33.Bölüm 720p izle 2019

Related news

  • Kolay Çizgili Kare Lif Modeli Yapılışı Videolu
  • Beni Affet 100.Bölüm Özeti (2 Mart 2019-2020-2020 Cuma Show Tv)
  • Giysilerdeki Tüylenme Nasıl Temizlenir
  • Selvi: Brunson’ı havada görmemizin önünde engel yok, bir rapor yeterli
  • Domuz eti köfte

  • Paramparça 33.Bölüm 720p izle

    Paramparça 33.Bölüm 720p izle


    Paramparça 33.Bölüm 720p izle

    Paramparça 33.Bölüm 720p izle

    Paramparça 33.Bölüm 720p izle

    Paramparça 33.Bölüm 720p izle

    Paramparça 33.Bölüm 720p izle

    Paramparça 33.Bölüm 720p izle

    Paramparça 33.Bölüm 720p izle

    Paramparça 33.Bölüm 720p izle

    Paramparça 33.Bölüm 720p izle

    Paramparça 33.Bölüm 720p izle

    Paramparça 33.Bölüm 720p izle

    Paramparça 33.Bölüm 720p izle

    Paramparça 33.Bölüm 720p izle

    Paramparça 33.Bölüm 720p izle

    Paramparça 33.Bölüm 720p izle